понедельник, 29 октября 2012 г.

Իմ մայր լեզու, իմ լույսն ես դու, իմ հույսն ես դու

 Փետրվարի 23-ին 3բ դասարանը ներկայացրեց միջոցառում՝ ,,Իմ մայր լեզու, իմ լույսն ես դու, իմ հույսն ես դու,, խորագրով: Նրանք իրենց գեղեցիկ բանաստեղծություններն ու ասույթները նվիրեցին ոսկեղենիկ հայոց լեզվին: Խոստացան անաղարտ պահել մայրենին, գործածել  գեղեցիկ:
Միջոցառման մի փոքր հատված նվիրեցին Հովհ. Թումանյանի ծննդյան տարեդարձին: Նրան նվիրեցին իրենց գրած շարադրությունները ,,Ամենայն հայոց բանաստեղծը,, վերնագրով:
Դասարանը ձևավորել էին կերպարվեստի դասին կատարած թռչնագրերով և շարադրություններով՝ ,,Հայոց լեզուն հազարագանձ,, վերնագրով:
Դասրանում նշվեց նաև գրքի տոնը: Նրանք պատրաստել էին գրքեր ներառելով հեքիաթներ, առակներ, հանելուկներ, առածներ, բանասեղծություններ: Ինքնաշեն գրքերը պատկերազարդ էին ու գունազարդ: Նրանք գրքերը նվիրեցին միմյանց: Աշակերտները շատ կարևորեցին գրքի դերն ու նշանակությունը յուրաքանչյուր մարդու կյանքում:

                       
                                                                                                                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий